fredag 18. juni 2010

Vi var vel 26 stk som møtte opp til atter en ny fiskedag i Nitelva. Litt overskyet, og det skulle bli litt regn etterhvert. Det var kanske mye strøm i elva,så ting var ikke så enkelt. Jeg startet med toppknyte,8 m, dro da 2 fisk, gikk over til feeder men det ga ingen resultater,så over til toppknyte igjen,så da ble det bedre igjen, jeg fikk totalt litt over 7 kg,kjempefornøyd.For min del så synes jeg dette fisket blir mer og mer morsomt. Det ble første plass i min klasse, Kirsti på andre plass med 4020 gr,bra fisket.Hun fisket kun med feeder. Nå begynner du å få det til. Niklas klinte til med en 1 plass,over 17 kilo. Du er nå god til å fiske da.Fjellis med en god 2 plass,Krzysztof på en god 3 plass.Tommy på 4 pl,Thomas på 5 pl. Grattis til vinnerne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar