tirsdag 17. mai 2011

GP-Cup nr 2 Hellerrud,Nitelva.

Det var ett veldig bra oppmøte,igjen. Dette ser lovende ut.

Gratulerer til Finn Erik med totalseier. Sterkt fisket siste 45 på bolo!!!

Gratulerer også til Fjellis, og Tom E med 1 og 2 på C-seksjonen, RM og Dag E med 1 og 2 på B seksjonen og Borthen og Ødegård med 1 og 2 på A seksjonen

Været kunne vel vært mye bedre,det regnet,blåste,surt og kaldt,noe som jeg tror hadde påvirkning i forhold til fisket.
Jeg fisket med 9 m og bolo,fisket også en del med 3 m da jeg klarte og få laue helt inn til land,men dem dro ut og inn hele tiden. Fikk til slutt en brasme på Bolognese.

I dag drar vi til sverige for å hente utstyr,TAKE A PART,det gleder jeg meg veldig til.
Drar også innom myra og slenger uti litt ground baith for fisket i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar