mandag 6. juni 2011

24 Timer Åkersvika,Hamar.





Endelig ble det 24 timers i Åkersvika igjen,det var 8 lag som stilte til start.
Det var strålende vær,sol og varmt,men til kvelden begynnte det å blåse noe veldig,det ble surt og kaldt. Jeg hadde forøvrig glemt genser og ekstra klær hjemme,så det ble ganske kaldt.
Det var ganske treigt fiske i starten,det ble tatt en del mort,ganske fin størrelse på dem,det ble tatt veldig lite med nrasme,men utpå natta ble det full action på brasmen,hovedsaklig all brasme ble tatt da,så da lå nok grunnlaget for gode vekter. Jeg for min del orket ikke å fiske på natta,da det var veldig kaldt,men jeg fikk endelig prøvd take a parten,noe som var helt gigabra,gleder meg veldig til å få taket på den.
Gratulere til vinnerne i år med veldig bra vekter,og ett kjempe arangement.
Vi kommer garantert neste år også,så nå er vi påmeldt:-)
Dessverre så fikk jeg ikke tatt noe særlig med bilder.

2011-06-05 19:31:33
Resultater fra 24 t i Åkersvika 5. og 6.juni

1. Håvard Broberg og Thomas Ø 136080 kg
2. Ivar B og Kjell Nerhagen 123920 kg
3. Fjellis og Tommy Strengelsrud 97720 kg
4. Hansen og David Walter 93440 kg
5. Kirsti Erikson og Jørn Jørgensen 39460 kg
6. RM Grenberg og Geir Tenåsen 36810 kg
7. Finn Willy Erikson Raino Nabben 27100 kg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar