søndag 4. desember 2011

Moderne meite konkurranse i Poznan.














Vi ble innvitert med på konk,noe som vi ikke takket nei til. Dem hadde med tap og alt som trengtes,Kirsti var en meget god hjelper med förballer til meg, og en god coautch. Jeg fikk en peg ganske nær noe siv som var der,fisket på 11 m,ca 2,5 dyp, Fisket med fjærmygg og 20 krok,så her var det smått. Fikk en flire etter ca 5 min,så håpet var stort om at det skulle være flere av dem,de andre fikk ingen fisk for øyeblikket,så ble det noen små abbor, og mort. dem tok veldig forsiktig. Men jeg var fornøyd med det jeg fikk,det var meget jevnt på min seksjon(b) seksjon c var den beste.(ca 45 deltagere).
Fikk tilslutt 2300 gr og en 10 pl av 15 pers på seksjon.meget fornøyd i dette selskap,for her var det mange gode fiskere.
Det ble servert kaffe og mat under premieutdeling,(der jeg vant en snelle på Bazar).
Totalt ble det fisket 3 timer. Jeg sier bare tusen takk for lån av utstyr og för, og agn.I tylko podziękować za wypożyczenie sprzętu i pasz, a przynęty. Dziękuję.
Her er noen bilder under.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar