tirsdag 25. januar 2011

Norges cup 3 Steinreien

Norges Cup nr 3
Endelig ble det litt pilking igjen,var litt bekymret for at jeg skulle fryse igjen,men det gikk bra. Det var bra oppmøte,ca 75 deltagere. Det ble mildere utover konken. Vi var en liten gjeng som gikk oppover mot tullreien,høyre side, fikk fisk i første hull,så det startet bra,det var ikke lett fiske,men med en liten myska så skulle det bli ganske bra til slutt,vet ikke hvor mange fisk jeg fikk,men rundt 50 stk,og en vekt på 2190gr,noe som jeg ikke trodde jeg hadde,ble ganske overrasket at jeg vant kl min,og totalseier,det var en fin bursdags gave(litt på forskudd,bursdag dagen etter). Med Kirsti gikk det ikke så bra,hun kom etterhvert over til oss,fikk noen fisk,så det ble totalt 230gr,men du gjør det nok bedre neste gang:-)) Ellers så gleder jeg meg veldig til neste konk,s-åklongen. Det er også ett vann som det er vanskelig fiske,noe som jeg liker veldig godt.Håper på litt mere poeng i NC. Dessverre så har vi ikke mulighet til å komme på Stokkevannet pga jobb i Bergen. Grattis til de andre klassevinnerne også. Ha en fortsatt fiskerik romjul.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar