tirsdag 25. januar 2011

Norges cup 4 Stokkevannet.

Grattis til PH med 1 pl,grattis til Åge R Nilsen med klasse vinner og total vinner. Grattis til Kjersti med 1 pl. Dere er gode til å fiske. Det var litt vind,litt regn men ellers bra,mildt og fint. Mitt eget fiske gikk det veldig bra med,fisket som bare det i 1,5 timer uten ett napp,så smalt det på noe stort,vet ikke hva slags fisk,den svømmer fortsatt i Stokkevannet,så en ny taktik,dro inn til en vik,der satt Fjellis og Kjersti,dem hadde nok fått bra med fisk,jeg slapp uti noe helt rått av noe fiskeutstyr,tafs, og der satt det plutselig på en abbor,så var det tomt i det hullet.etterhvert så klarte jeg å lure en abbor til,dette skulle vise seg å bli min total vekt,ink plastposen, 72 gram. Ny pers i negativ forstand. Men jeg er like glad,og skal prøve så godt det lar seg gjøre på gromvannet Åklongen i Eidskog. KIrsti fikk forøvrig en 3 plass,grattis storfiskern. Ellers så var det utrolig hyggelig å komme seg ut på isen igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar