tirsdag 25. januar 2011

Norges cup 5. Søndre Åklongen

Grattis til alle klasse vinnerne. Har ikke hatt tid til å skrive før nå pga jobb. Det var ett veldig bra arrengement fra Eidskog,fisket kunne kanskje vært bedre. Jeg fisket først med tafs(ca 20 min),da ikke det ga noe uttelling gikk jeg over til myska,en liten 3 mm som skulle vise seg å være mye bedre, tok hovedsaklig mesteparten i 3 hull,så fikk jeg en og annen utover konkurransen. Så total vekten min ble 1812 gr,noe som skulle vise seg ble 1 pl, og total seiere. Det skal bli veldig spennende med Lyseren,noe som kommer til å bli vanskelig for min del,tafs og pimpel er ikke min sterkeste fiskemetode. Men håper at det skal gå bra,det hadde vært utrolig moro med en god plassering. Kirsti fikk en 4 pl,og ikke helt fornøyd,så nå må hun fiske som bare det på Lysern. Vi gleder oss til å komme hjem igjen for å fiske litt igjen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar