søndag 4. september 2011

Klubbmesterskap på Siva.











Det var 8 stk som møtte til KM,ikke den helt store deltagelsen,selv om det var åpent mesterskap. Det skulle vise seg at det var ett meget vanskelig fiske,det var nok trått for de fleste. Jeg fikk peg nr 3,med Krysh ved siden av meg,jeg satt ytterkant,så håpet var stort,tok noe mort og abbor,men Krysh tok brasme og vederbuk,så han lå farlig ann for en sier,eller så var det heller dårlig med fisk,noe som skyldes været vil jeg tro. Hadde også noen ivrige tillskuere,det er bra. Vi trenger alle folk vi kan få tak på i dette miljøet.

Gratuler med seier, og 1 plass til Krysh.
En god 2 plass til come back fra Ole Gunnar(du er rå) og 3 plass til meg.

Plass: Navn: Peg: Vekt:
1 Krzysztof Frankiewicz 4 4370
2 Ole G Ramstad 6 670
3 Finn Willy Eriksson 3 620
4 Kirsti Eriksson 5 360
5 Tom Rune Fjellberg 9 360
6 Finn Erik Lerdalen 10 240
7 Erik Aarstad 7 40
8 Dag Even Nygårdseter 8 40

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar