søndag 17. april 2011

Minikule i Nitelva.







Vi fikk besøk av Fjellis i helgen,da var det ikke mye å lure på,fisking skulle det bli,i Nitelva,Rælingen. Lørdag så ble det fisket med toppknyte,take a part, og feeder. Fjellis fisket med Tap og feeder.han fikk totalt 3 vederbuk,2 brasme. Kirsti fisket med 6 m toppknyt,og feeder,hun fikk 1 brasme på toppknyt. Jeg fisket med 9 m toppknyte, og feeder, jeg blænket:-(
Søndag.:
Vi dro håpefulle ned til Nitelva igjen,der var Finn Erik da vi kom ned,rigg av utstyr. Finn E dro 2 brasmer med en gang(min plass fra igår),fjellis gikk det dårlig med,Kirsti og meg likeså. Det ble mange timer med fiske. Finn.E fikk totalt 6 brasme,alt på TAP. Fjellis fikk 2 brasmer,på feeder. Kirsti fikk 1 brasme,på 8 m toppknyte. jeg fisket 9 m toppknyte, og noe feeder. Blænket igjen i dag. Men uannsett så har det vært en skikkelig hyggelig helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar