onsdag 7. mars 2012

NM Rokosjøen 2012








































Det startet med lag nm på lørdag,sjøen ble delt i 2. Det var ca litt over 50 lag totalt. Alle hadde store forventninger. Det ble fisket med alt fra myska,tafs og pimpel. Kanskje det beste var myska, Ola Sjøli tok 5 kilos abborer 5 meter fra meg på myska,så det var litt frustrende, men sånn er denne fisking. Det ble tatt mye fisk. Raufjøringens første dame lag,Kirsti,Torild og Kjersti vant klokkerent.

Dag 2 var det klart for indviduelt,her var det hele sjøen som gjalt,fisket var nok litt tregere denne dagen.
Men en god del fisk ble det tatt,her vant forøvrig min kone dame klassen, og ble norgesmester,Kjersti 2 pl,Torild påm 3.pl.
Jeg for min del har gjort det elendig hele vinter.
Grattis til alle lag vinnerne og alle klassevinnerne.
Det var også en veldig hyggelig tur med en fin overnatting på Thon hotel Elverum,med masse moro,og ett fortreffelig disco i kjelleren.

Takk for en hyggelig fiskehelg.

Til helgen drar jeg og min kone til Næra for i fiske og slappe av. Skitt fiske til dere som skal til Storsjøen på Glåmdalsmestersskapet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar